Direktlänk till inlägg 5 juli 2013

Den sista dagen innan det nya livet

Av Sandra - 5 juli 2013 21:30

En blogg till. Varför inte. Jag verkar inte kunna vara utan skrivandet någon längre tid. Det sliter och drar i mina fingrar. Orden samlas på en hög och hotar att spränga mitt huvud. Så en blogg blev det. Förväntar ni er utelämnanden? Glöm det. Seriösa inlägg? Glöm det. Välskrivna inlägg? Jag ska göra mitt bästa. Massa bilder? Tanken var så. Jag kommer att skriva om det som dyker upp i tanken och det jag finner roande. Finner ni det tråkigt kan jag tipsa er om att googla något ni finner mer amuserande. Stavfel ber jag om ursäkt för, mobilen lyder mig inte alltid.
Börjar men lite bilder från det ställe jag just nu har strandat på.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 25 september 2013 19:37

Så detta år hade jag bestämt mig för att ta  hösten med ro. Inte känna att livet är över bara för att de gula löven börjar dyka upp. De blir ju knappast mindre och sommaren kommer inte tillbaka förrän allt har dött och återuppstått igen. Så jag tänkt...

Av Sandra - 16 september 2013 08:07


Måndagen började med att vakna och behöva oroa sig för han som inte kom. Men sömnen blev överväldigande efter en hel helg med Reikikurs. Somnade och vaknade av en liten fyraåring som tassade nedför trappan. Mamma sa hon, jag har kissat ner mig. Så ho...

Av Sandra - 7 juli 2013 22:50

Svettig vaknar jag upp ur ännu en mardröm. De rider mig. Överlappar varandra. Jag vet inte vad som är verklighet eller dröm då jag kravlar mig ur sängen. Det kan bero på den flashback jag fick av vårens utmattningsdepression. Det kan även bero på pan...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards